RÚBRICA PER AVALUAR EL BLOC DELS COMPANYS
Molt
bé
(4
punts)
|
Bé
(3
punts)
|
Poc
(2
punts)
|
Gens
(1
punt)
|
|
Estructura
del bloc
|
El bloc té totes les entrades pertinents.
|
Al bloc li manquen algunes de les entrades
|
Al bloc li falten la majoria de les entrades
|
El bloc no té cap entrada de les pertinents
|
Format
del bloc
|
El format és clar, entenedor i atractiu.
|
El format és clar i entenedor.
|
El format és poc entenedor i poc clar.
|
El format no és clar, no és atractiu ni
entenedor.
|
Títol
del bloc
|
El títol està problematitzat i cohesionat
amb el tema tractat.
|
El títol és original però no està
problematitzat.
|
El títol no està problematitzat però té cohesió
amb el tema tractat.
|
El títol no està problematitzat ni té
cohesió amb el tema tractat.
|
Diari
del bloc
|
El diari té moltes entrades en relació a com
ha evolucionat el bloc.
|
El diari té vàries entrades en relació a com
ha evolucionat el bloc.
|
El diari té poques entrades en relació a com
ha evolucionat el bloc.
|
El diari no té entrades.
|
Dossier
informatiu del bloc
|
El dossier informatiu conté tots els
continguts treballats en el bloc. A més, també s’hi troben fonts que
faciliten la seva comprensió.
|
El dossier informatiu conté tots els
continguts treballats en el bloc. Hi manquen recursos que ajudin a la seva
comprensió.
|
El dossier informatiu conté poca informació,
no té fonts gràfiques ni està ben estructurat.
|
El dossier informatiu no conté la informació
que es tracta en el tema, és poc atractiu i poc entenedor.
|
Activitats
del bloc
|
Les activitats són progressives pel que fa a
la dificultat. Hi ha una activitat d’idees prèvies, són originals i
aplicables a l’aula. Tenen relació amb els objectius marcats.
|
Les activitats són progressives pel que fa a
la dificultat. Hi ha activitats d’idees prèvies però no totes són originals i
difícils d’aplicar a l’aula. Tenen relació amb els objectius marcats.
|
Les activitats no són progressives pel que
fa a la dificultat. No hi ha idees prèvies però són originals i difícils d’aplicar
a l’aula. No tenen relació amb els objectius marcats.
|
Les activitats no són progressives pel que
fa a la dificultat. No hi ha idees prèvies. No són originals i no es poden
aplicar a l’aula. No tenen relació amb els objectius marcats.
|
Avaluació
|
L’avaluació de la unitat és adequada al curs
escollit i reflecteix els coneixements que els alumnes han adquirit al llarg
de la realització de les activitats.
|
L’avaluació de la unitat és adequada al curs
escollit però no reflecteix tots els coneixements que s’han adquirit al llarg
de les activitats.
|
L’avaluació de la unitat no és adequada al
curs però reflecteix alguns dels coneixements que s’han treballat a les
activitats.
|
L'avaluació no es adecuada a les activitats avaluades.
|
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina