Avaluació

AVALUACIÓ UNITAT DIDÀCTICA


RÚBRICA PER AVALUAR EL BLOC DELS COMPANYS


Molt bé
(4 punts)
(3 punts)
Poc
(2 punts)
Gens
(1 punt)
Estructura del bloc
El bloc té totes les entrades pertinents.
Al bloc li manquen algunes de les entrades
Al bloc li falten la majoria de les entrades
El bloc no té cap entrada de les pertinents
Format del bloc
El format és clar, entenedor i atractiu.
El format és clar i entenedor.
El format és poc entenedor i poc clar.
El format no és clar, no és atractiu ni entenedor.
Títol del bloc
El títol està problematitzat i cohesionat amb el tema tractat.
El títol és original però no està problematitzat.
El títol no està problematitzat però té cohesió amb el tema tractat.
El títol no està problematitzat ni té cohesió amb el tema tractat.
Diari del bloc
El diari té moltes entrades en relació a com ha evolucionat el bloc.
El diari té vàries entrades en relació a com ha evolucionat el bloc.
El diari té poques entrades en relació a com ha evolucionat el bloc.
El diari no té entrades.
Dossier informatiu del bloc
El dossier informatiu conté tots els continguts treballats en el bloc. A més, també s’hi troben fonts que faciliten la seva comprensió.
El dossier informatiu conté tots els continguts treballats en el bloc. Hi manquen recursos que ajudin a la seva comprensió.
El dossier informatiu conté poca informació, no té fonts gràfiques ni està ben estructurat.
El dossier informatiu no conté la informació que es tracta en el tema, és poc atractiu i poc entenedor.
Activitats del bloc
Les activitats són progressives pel que fa a la dificultat. Hi ha una activitat d’idees prèvies, són originals i aplicables a l’aula. Tenen relació amb els objectius marcats.
Les activitats són progressives pel que fa a la dificultat. Hi ha activitats d’idees prèvies però no totes són originals i difícils d’aplicar a l’aula. Tenen relació amb els objectius marcats.
Les activitats no són progressives pel que fa a la dificultat. No hi ha idees prèvies però són originals i difícils d’aplicar a l’aula. No tenen relació amb els objectius marcats.
Les activitats no són progressives pel que fa a la dificultat. No hi ha idees prèvies. No són originals i no es poden aplicar a l’aula. No tenen relació amb els objectius marcats.
Avaluació
L’avaluació de la unitat és adequada al curs escollit i reflecteix els coneixements que els alumnes han adquirit al llarg de la realització de les activitats.
L’avaluació de la unitat és adequada al curs escollit però no reflecteix tots els coneixements que s’han adquirit al llarg de les activitats.
L’avaluació de la unitat no és adequada al curs però reflecteix alguns dels coneixements que s’han treballat a les activitats.
L'avaluació no es adecuada a les activitats avaluades.

1 comentari: